Αδυνάτισμα Για Νέες Μαμάδες & Συμβουλές Για Σωστή Ενυδάτωση

Μια υγιής εγκυμοσύνη σχεδόν πάντα συνεπάγεται αύξηση του σωματικού βάρους. Αλλά τώρα που το μωρό είναι εδώ, πιθανότατα επιθυμείτε τα επιπλέον κιλά να εξαφανιστούν! Ενώ δεν θα συμβεί εν μία νυκτί, αυτές οι έξι απλές συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε αυτό το επιπλέον βάρος με έναν υγιή τρόπο.

Πίνετε άφθονο νερό.

Πιθανότατα θα είναι πολύ διψασμένος αν θηλάζεις το μωρό σου και πρέπει να πίνεις τόσο πολύ όσο υπαγορεύει η δίψα σου. Αλλά ακόμα κι αν δεν θηλάζετε, πολύ καθαρό νερό είναι σημαντικό στην προσπάθειά σας να ρίξετε αυτές τις λίβρες εγκυμοσύνης.

Πρώτα απ ‘όλα, το νερό δεν έχει θερμίδες, έτσι σε σύγκριση με άλλα ποτά, είναι τα χέρια κάτω το καλύτερο στοίχημα όσον αφορά την απώλεια βάρους. Τα αναψυκτικά διατροφής και άλλα ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες μπορεί να έχουν μόνο λίγες θερμίδες, αλλά το σώμα σας λαχταράει καθαρό νερό για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά.

Εκτός αυτού, πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για τα τεχνητά γλυκαντικά που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα προϊόντα, και τα καφεϊνούχα διατροφικά ποτά μπορεί να αυξήσουν την ανησυχία του μωρού σας αν θηλάζετε. Προχωρήστε και απολαύστε εάν αυτό είναι κάτι που απλά δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν το κάνετε σε βάρος των υδάτινων αναγκών σας.

Το νερό είναι χρήσιμο στη διαδικασία της καύσης αποθηκευμένου σωματικού λίπους.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το να μην πίνετε αρκετό νερό μπορεί να εμποδίσει τις προσπάθειες απώλειας βάρους, επειδή το ήπαρ πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να μεταβολίσει τα απόβλητα όταν το σώμα σας δεν ενυδατώνεται σωστά.

Και τελικά, το πόσιμο αρκετό νερό θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε γεμάτος, ώστε να τρώτε λιγότερα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν τρώτε πολλά τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, όπως ψωμιά ολικής αλέσεως και δημητριακά. Η ίνα σε δημητριακά ολικής αλέσεως θα απορροφήσει το νερό, κάνοντάς σας να νιώσετε γεμάτος.

Άλλα υγρά είναι επίσης εκλεκτά, όπως χυμός, γάλα (γαλακτοκομικά ή υποκατάστατα) και τσάι από βότανα. Αλλά προσπαθήστε να μείνετε μακριά από αυτά τα αναψυκτικά με άδειο θερμίδων και οτιδήποτε έχει επισημανθεί ως «ποτό», «γροθιά» ή «ποτό» αντί για «χυμό». Και παρόλο που μπορεί να θεωρούνται υγιείς, προσέξτε την πρόσληψη καθαρού χυμού φρούτων.

Οι χυμοί περιέχουν θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας, αλλά είναι και μια πολύ συμπυκνωμένη πηγή ζάχαρης. Όποτε είναι δυνατόν, μπορείτε να φάτε ένα κομμάτι φρέσκου φρούτου και να πιείτε νερό για δίψα.

Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να περιορίσετε την πρόσληψη καφέ και τσαγιού.

Αυτό μπορεί να βοηθήσει τόσο εσείς όσο και το μωρό σας να ρυθμίσετε τις συνήθειες ύπνου σας. Ορισμένα μωρά παίρνουν πολύ νευρικότητα και δύσκολο να εγκατασταθούν όταν η μητέρα θηλάζει και πίνει καφεϊνούχα ποτά.

Η κατανάλωση πολλών υδάτων είναι ένα από τα πράγματα που θεωρείται εύκολο στη θεωρία, αλλά στην πράξη μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Μια αποτελεσματική στρατηγική για να σιγουρευτείτε ότι έχετε αρκετό είναι να τοποθετήσετε τα μπουκάλια νερού στρατηγικά γύρω από το σπίτι. Μπορείτε να αγοράσετε μικρές πλαστικές φιάλες νερού από την περίπτωση στο παντοπωλείο ή μπορείτε να αγοράσετε τον ξαναγεμίζοντα τύπο μπουκαλιού που μπορείτε να πάρετε στο γυμναστήριο ή στο ποδήλατό σας.

Βάλτε ένα μπουκάλι οπουδήποτε περνάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας: κοντά στην αγαπημένη σας καρέκλα νοσηλείας (βάλτε πολλά εδώ – πιθανώς να τα χρησιμοποιήσετε όλοι!), Κοντά στο τραπέζι αλλαγής μωρού, στον πάγκο του μπάνιου, πάνω στο πλυντήριο, κουτί κουζίνας, στο γραφείο σας, σε ένα ράφι κοντά στην μπροστινή πόρτα, δίπλα στο κρεβάτι σας, στο τραπέζι της κουζίνας κλπ.

Κάθε πρωί, περάστε 3 ή 4 λεπτά κάνοντας τους γύρους να συλλέγουν τα κενά μπουκάλια χθες και να τα αντικαταστήσουν με φρέσκα. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο πιθανό να πίνετε πολύ νερό, επειδή πάντα θα υπάρχει κάποια κοντά στο χέρι.

Να θηλάσετε το μωρό σας εάν είναι δυνατόν.

Ανάλογα με την ηλικία και το βάρος του μωρού σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περίπου 800 θερμίδες την ημέρα που παράγουν γάλα γι ‘αυτήν. Εκτός από την πληθώρα άλλων ωφελειών που παρέχει ο θηλασμός τόσο εσείς όσο και το μωρό σας, η ταχύτερη μεταγεννητική απώλεια βάρους είναι ένα πλεονέκτημα που όλες οι νέες μητέρες καλωσορίζουν. Ακόμα κι αν επιστρέφετε στην εργασία ή δεν μπορείτε να θηλάσετε για οποιονδήποτε λόγο, οποιαδήποτε ποσότητα μητρικού γάλακτος είναι καλό για το μωρό σας, και ως κέρδος, θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε επιπλέον θερμίδες για όσο διάστημα είστε σε θέση να συνεχίσετε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *