Χάστε Σχετικά Εύκολα Βάρος Με Το Πράσινο Τσάι (Και Λίγη Δίαιτα)

Πράσινο ΤσάιΣίγουρα γνωρίζετε πως υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές, για να μπορέσετε να χάσετε βάρος.

Πειραματιστείτε για να επιλέξετε με ποιόν τρόπο θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Όποιον και να διαλέξετε, η απώλεια βάρους πρέπει να γίνει με υγιεινό τρόπο.

Τα κιλά πρέπει να χαθούν λίγα-λίγα και αργά. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το σωστό βάρος μακροπρόθεσμα και να έχετε καλύτερη ποιότητα ζωής.

Οι μικρές αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν να δείτε αποτελέσματα, που θα σας ενθαρρύνουν να συνεχίσετε. Ένας από αυτούς είναι να χρησιμοποιήσετε το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού.

Αποφύγετε τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες και τη λήψη τροφών που περιέχουν συστατικά που δεν είναι καλά για εσάς. Προτιμήστε προϊόντα που είναι προσιτά, χρήσιμα και καλά για τον οργανισμό σας. Το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού συνιστάται ιδιαίτερα. Μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος σε μικρότερο χρονικό διάστημα, επειδή αυξάνει κατά πολύ τον μεταβολισμό.

Αυξημένη Ενέργεια

Το αίσθημα υποτονικότητας θα σας κάνει όλη την ημέρα σας δύσκολή. Ενώ όταν έχετε περισσότερη ενέργεια, μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο, να περπατήσετε και να φροντίσετε το σώμα σας. Αυτό είναι ένα βασικό στοιχείο για την επιτυχή εξάλειψη των επιπλέον κιλών. Το κάψιμο περισσότερων θερμίδων θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο στόχο σας.

Το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού για απώλεια βάρους, μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε περισσότερη ενέργεια, αλλά δεν θα επηρεάσει τον ύπνο σας. Δεν πρόκειται να σας κρατήσει ξάγρυπνους όλη τη νύχτα. Μια καλή νύχτα ύπνου είναι σημαντική και θα σας βοηθήσει με το αδυνάτισμα πάρα πολύ. Οι μελέτες δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να αυξήσει το στρες και να προκαλέσει αποθήκευση λίπους.

Το μυαλό σας επίσης επωφελείται από το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, γιατί μπορεί να σας βοηθήσει να συγκεντρωθείτε και να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Μπορείτε επίσης να σκέφτεστε καθαρά και γενικά να αισθάνεστε καλύτερα σωματικά και διανοητικά με αυτό το είδος συμπληρώματος.

10 Βήματα Που Με Βοήθησαν Να Χάσω Βάρος Και Να Κρατήσω Τα Κιλά

Βήματα Που Με Βοήθησαν Να Χάσω Βάρος

Έχω κάνει μεγάλη προσπάθεια στο παρελθόν για να ρυθμίσω το βάρος μου. Άργησα πολύ να φτάσω στο σημείο που θα μου φαίνονται όλα εύκολα. Στην αρχή όλα έμοιαζαν βουνό. Σκοπός μου είναι, μέσα από τα άρθρα μου, να σας βοηθήσω να καταλάβετε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε και με τον καιρό να σας γίνει απλά μια νέα συνήθεια, το να φροντίζετε την υγεία σας.

1. Ξεκινώντας θα πρέπει να ορίσουμε ένα σαφή στόχο. Τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε;

Να σκεφτούμε πρακτικά και ρεαλιστικά. Να αναφέρω ως παράδειγμα, ότι η ασφαλής απώλεια βάρους παίρνει πολύ χρόνο. Οτιδήποτε γίνεται γρήγορα, έχει σίγουρα και δυσμενείς συνέπειες.

2.Καλό είναι να δημιουργήσουμε μια ομάδα φίλων, με τα ίδια ενδιαφέροντα και τον ίδιο στόχο.

Να συζητάμε, να ανταλλάσσουμε απόψεις, να εμπνέουμε και να εμπνεόμαστε. Να κρίνουμε το πριν και το μετά. Πιστεύω αυτό θα διατηρεί τον ενθουσιασμό για να συνεχίζουμε.

3. Ήρθε η ώρα να πάμε μια βόλτα στις βιτρίνες, για να αγοράσουμε άνετα αθλητικά ρούχα.

Προσωπικά κάθε φορά που φοράω καινούρια και όμορφα ρούχα, η διάθεσή μου αλλάζει προς το καλύτερο. Επίσης θα χρειαστούμε και ένα καλό ζευγάρι παπούτσια. Ας τα φορέσουμε και ας πάμε να γυμναστούμε στο κοντινότερο γυμναστήριο ή να τρέξουμε μερικά τετράγωνα γύρω από το σπίτι μας.

4. Οι αεροβικές δραστηριότητες, ιδίως αν τις ξεκινάμε νωρίς το πρωί, είναι ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας, που θα μας βοηθά να αισθανόμαστε καλύτερα.

Ο πρωινός αέρας, σε συνδυασμό με μικρούς εύκολους περιπάτους θα ανεβάσει το ενεργειακό μας επίπεδο και θα κρατήσει τον ενθουσιασμό μας όλη την ημέρα.

5. Το επόμενο βήμα είναι να παραμείνουμε τακτικοί.

Είναι το κλειδί! Πολλές φορές, θεωρώ πως είναι δύσκολο να βρεθεί χρόνος για λίγη προπόνηση. Αν όμως το σκεφτούμε καλά, 10 το πολύ 15 λεπτά θα κάνουν τη διαφορά, για να επιτύχουμε τον στόχο μας για καλή ψυχική και σωματική υγεία.

6. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να έχουμε πρόσβαση σε ένα γυμναστήριο ή ένα μεγάλο υπαίθριο περιβάλλον.

Το πάτωμα στο σαλόνι μας είναι τέλειο! Ένα σετ απλών ασκήσεων με μερικές επαναλήψεις, 20 push ups και 30 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης, είναι αυτά που θα κάνουν θαύματα.

7. Η μουσική είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο.

Εγώ έχω δημιουργήσει τη δική μου αγαπημένη λίστα αναπαραγωγής. Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο και να την ενημερώνετε συχνά, για να μην βαρεθείτε τα ίδια και τα ίδια. Όταν κάποια στιγμή τα βλέπετε όλα μαύρα, πατήστε το κουμπί και ανεβάστε την διάθεσή σας.

8. Το σημαντικότερο όμως όλων είναι η διατροφή.

Το πρώτο πράγμα που θα πρότεινα ,είναι να ξεφορτωθούμε όλα τα πρόχειρα φαγητά και τις κονσέρβες, από το ντουλάπι της κουζίνας. Ας μαγειρέψουμε φρέσκο και νόστιμο φαγητό στο σπίτι. Οι τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λίπη και σε πρωτεΐνες είναι ο καλύτερος τρόπος για να ελέγχουμε την πείνα και την υπερβολική κατανάλωση.

Πολύ καλή επιλογή είναι οι σαλάτες, τα λαχανικά, το αβοκάντο και οι ξηροί καρποί. Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι εξαιρετικές επιλογές, αλλά και το άπαχο βοδινό κρέας είναι επίσης καλό. Θα μας γεμίσουν ενέργεια και δεν θα μας προσθέσουν επιπλέον κιλά.

9. Κάτι άλλο που σίγουρα θα μας βοηθήσει, είναι να σερβίρουμε το φαγητό μας σε μικρές μερίδες.

Αυτό θα μας επιτρέψει να ελέγχουμε την πείνα μας και να χάσουμε τα περιττά κιλά, αν φυσικά αυτό είναι απαραίτητο. Χρησιμοποιήστε μπαχαρικά και καλά λίπη για να βελτιώσετε τη γεύση και να είναι ευχάριστη η ώρα του φαγητού.

10. Είμαι σίγουρη πως θα υπάρξουν στιγμές που θα χάσουμε το πειθαρχημένο μας πρόγραμμα, ειδικά μετά τις διακοπές ή κατά τη διάρκεια κάποιων περιστάσεων.

Ποτέ όμως δεν θα τα παρατήσουμε! Προτείνω να ξυπνήσουμε το επόμενο πρωί και να ξεκινήσουμε φρέσκιες και με θετική διάθεση το συνηθισμένο μας πρόγραμμα.

Μετά την πρωινή μας άσκηση, ένα φρέσκο φρούτο είναι η καλύτερη επιλογή. Παράδειγμα οι μπανάνες, είναι ένα καταπληκτικό καύσιμο για τον οργανισμό μας και θα μας κρατήσει χορτάτες.

Είναι θέμα ποιότητας και όχι ποσότητας!

Το κλειδί είναι να έχουμε πειθαρχία στο πρόγραμμά μας και να κάνουμε τις σωστές επιλογές τροφίμων. Ας ξεκινήσουμε μαζί το ταξίδι για τον «νέο μας εαυτό» που πάντα ονειρευόμασταν. Τίποτα δεν είναι αδύνατο όταν εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό και μάθουμε να σκεφτόμαστε και να ενεργούμε θετικά.

Διασκεδάστε το και προπαντός μην εγκαταλείψετε!

Οι Πρώτες Σκέψεις Και Η Πρώτη Μου Δημοσίευση Στο Strofi.net.gr

Πρώτες ΣκέψειςΗ ώρα είναι 6.30 π.μ. Το πρώτο πράγμα που χρειάζομαι, είναι ο πρωινός καφές μου. Πριν καλά-καλά ανοίξω τα μάτια μου, σέρνομαι με δυσκολία στην κουζίνα, για να φτιάξω εκείνη την κούπα στιγμιαίας ενέργειας. Απολαμβάνω τον καφέ μου μέχρι την τελευταία του σταγόνα.

Τώρα μπορώ να συνεχίσω με το καθημερινό μου πρόγραμμα. Όμως ο κουρασμένος μου εαυτός δεν συνεργάζεται.

Άκουγα τους ανθρώπους γύρω μου να διαμαρτύρονται για αυτά τα κουρασμένα πρωινά και την απελπισμένη προσπάθεια για λίγη ενέργεια. Ίσως όλα αυτά να τα γνωρίζετε και εσείς.

Συνήθως κατηγορούμε τις καθημερινές υποχρεώσεις, τη δουλειά μας ή τα παιδιά μας, για τους κουρασμένους εαυτούς μας. Για το χρόνο που δεν περισσεύει, για να μπορέσουμε να βρούμε τρόπους να παραμείνουμε δραστήριοι κατά την διάρκεια της ημέρας.

Το ερώτημα που κάνω στον εαυτό μου και σε σας είναι: πως μπορούμε να αισθανόμαστε καλύτερα και να κάνουμε τους δικούς μας ανθρώπους, να αισθάνονται επίσης καλά;

Πιστεύω πως η απάντηση βρίσκεται στη βελτίωση της υγείας. Ο σημαντικότερος παράγοντας για ευεξία και καλή ψυχική διάθεση, είναι η σωματική υγεία και η καλή φυσική κατάσταση. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να έχουμε καλή διάθεση, αρκετή ενέργεια και να ζούμε στο έπακρο την κάθε ημέρα.

Ας ξεκινήσουμε να αλλάξουμε τον κουρασμένο μας εαυτό, σε υγιή και δραστήριο, σε αισιόδοξο και χαρούμενο. Ίσως σας φανεί δύσκολο, αλλά πιστέψτε με το αποτέλεσμα θα αξίζει τον κόπο.