Οι Βάσεις Για Την Επιτυχία Στην Απώλεια Βάρους Και Το Γρήγορο Αδυνάτισμα

Η απώλεια βάρους δεν είναι πάντα εύκολη. Όμως με καλή διάθεση, αρκετή θέληση και με μερικές μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας, θα καταφέρετε να πετύχετε τον στόχο σας.

Απώλεια βάρους

Πρώτα υπολογίστε πόσα κιλά θέλετε να χάσετε και σε πόσο χρονικό διάστημα. Να βάλετε έναν εφικτό στόχο, γιατί αν θέλετε να χάσετε 8 κιλά σε μία εβδομάδα, σίγουρα αυτό δεν γίνεται. Ξεκινήστε μειώνοντας την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Αφαιρέστε από τη διατροφή σας όλες τις παχυντικές τροφές και προσθέστε αυτές που έχουν χαμηλές θερμίδες και λιγότερο λίπος.

Συμπεριλάβετε μαζί με το φαγητό σας σαλάτες από φρέσκα λαχανικά. Περιέχουν πολλές ίνες, που θα σας χορτάσουν χωρίς να σας γεμίσουν περιττές θερμίδες. Φυσικά αποφύγετε να προσθέσετε τυριά και λιπαρές σάλτσες, καθώς αυτά θα συσσωρεύσουν πολλές ανεπιθύμητες θερμίδες χωρίς να το καταλάβετε.

Η κατανάλωση 5 ή 6 μικρών γευμάτων, είναι πολύ καλύτερη από 3 μεγάλα γεύματα. Αυτό βοηθά τον μεταβολισμό να παραμένει ενεργός και να καίει περισσότερο λίπος. Μην παραλείπετε γεύματα, γιατί ο εγκέφαλος αναγνωρίζοντας το αίσθημα της πείνας δίνει εντολή στο σώμα σας, να αποθηκεύσει λίπος αντί να το κάψει. Έτσι η παράλειψη γευμάτων είναι αντίθετη με την μεγάλη στροφή στο αδυνάτισμα που αναφέρω συνήθως. Τηρήστε αυστηρά το ημερήσιο πρόγραμμα γευμάτων ακόμα και αν δεν πεινάτε ιδιαίτερα.

Πολύ καλά όλα αυτά, αλλά για να επιταχύνετε το ρυθμό του μεταβολισμού και να φτάσετε πιο γρήγορα στον τελικό στόχο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι και η προσθήκη κάποιας σωματικής δραστηριότητας. Δεν χρειάζεται να αφιερώσετε πολύ χρόνο, ούτε να παραλείψετε τις καθημερινές σας υποχρεώσεις. Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες.

Όπως να μην χρησιμοποιείτε το ασανσέρ, αλλά να πηγαίνετε με τις σκάλες. Να σταθμεύετε το αυτοκίνητο σας λίγο πιο μακριά από την δουλειά σας και να περπατάτε μέχρι εκεί. Κάτι τόσο απλό θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την καλή φυσική κατάσταση του οργανισμού σας και δεν θα αποκτήσετε επιπλέον βάρος.

Μπορεί να σκεφτείτε ότι αυτά δεν είναι μεγάλη υπόθεση, όμως τελικά οι μικρές αλλαγές θα φέρουν μεγάλα αποτελέσματα στο αδυνάτισμα και την υγεία σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *